Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاون دانشجویی در دومین روز از پنجمین دوره بالندگی دبیران شورای صنفی سراسر کشور:

بهترین دانشجو کسی است که  در آرامش و طمأنینه تصمیم بگیرد.

 

 

نشست صمیمی با دبیران شورای صنفی در دومین روز از پنجمین دوره بالندگی دبیران شورای صنفی سراسر کشور صبح روز یکشنبه مورخ 25/9/1397 با حضور دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه، مدیرکل برنامه ریزی، رفاه و خدمات امور دانشجویی و همکاران آن حوزه در سالن کنفرانس برگزار شد. در ابتدای نشست دکتر علی نژاد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و تقدیر از دبیران سابق شورای صنفی و با آرزوی موفقیت برای شورای صنفی دانشجویان، ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به تعامل خوبی که بین نهادهای دانشجویی و مسئولین دانشگاه وجود دارد تمامی پیشنهادات و دغدغه های مطرح شده در این جلسه در اسرع وقت موردبررسی قرارخواهد گرفت. وی بیان کرد: دانشگاه نیازهای شما را در نظر می گیرد و مطالبات شما توسط معاونت دانشجویی قابل بررسی است.

وی با اشاره به اهمیت شورای صنفی ادامه داد: یک دانشجو باید درحوزه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی فعالیت داشته باشد و در چارچوب های قانونی حرکت نمایند. در ادامه دبیران شورای صنفی گزارشی از مسائل و مطالبات سایردانشجومعلمان استان ها مطرح کردند و از بین دانشجویان حاضر در جلسه آقای میرزایی از پردیس شهید مدرس کردستان و خانم عاشور از پردیس خواهران بنت الهدی کردستان ضمن ابراز خرسندی و رضایت از دوره و آشنایی با قوانین و ماده ها، درخواست حفظ  ارزش و جایگاه شورای صنفی، توجیه منطقی دانشجویان و پاسخگویی صریح به مطالبات دانشجویان را داشتند.

دکتر علی نژاد با بیان اینکه  ما پاسخگوی مطالبات و پذیرای اظهارنظرها و پیشنهادات شما هستیم افزود: همه برنامه ها به مدت 10 سال فرصت به روز شدن و همگام شدن با استانداردهای جهان را دارند و ما باید با نگاهی خوشبینانه به سمت جلو حرکت نماییم.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بسیاری از برنامه ها هدف مشترکی دارد بیان کرد: بهتر است بسیاری از فعالیت ها در حوزه های مختلف به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه  تجمیع و با برنامه ریزی دقیق همزمان اجرا شود. وی افزود: درست است مسائل و مشکلات وجود دارد اما این تنها اختصاص به قشر معلمان ندارد اما چیزی که شما را از سایرین تفکیک می کند نحوه روبرو شدن با مسائل، حل مسئله، تامل  و نحوه نگرش است.

وی با تاکید بر اولویت بندی مسائل بیان کرد: بسیاری از طرح ها و پیشنهادات قابلیت بیان و گفتگو دارد اما ممکن است با توجه به بودجه و اولویت بندی برنامه ها فعلاً نتوان به آن پرداخت اما نباید آن را به گونه ای دیگر تعبیر کرد.

 

دکتر علی نژاد در اهمیت موضوع شناخت و تسلط دانشجومعلمان به مهارت های خودآگاهی، همدلی، مهارت روابط بین فردی و ارتباط موثر و تصمیم گیری مطالبی را بیان کرد و افزود: مثال بارزی که همه شما دانشجومعلمان به نوعی آن را تجربه کرده اید مقابله با فشار های عصبی است، فشارهای مختلف زندگی میزان کنترل و تحمل شما، برنامه ریزی و نحوه گفتگوی شما را درباره مسائل، مورد سنجش قرار می دهد. وی دارا بودن  تفکر خلاق و تفکر نقاد را دو موضوع مهم در ارائه پیشنهادات دانست. وی به مدیریت هیجان در زمانی که افراد خیلی ناراحت و خیلی خوشحال هستند پرداخت و تاکید کرد: بهترین دانشجو کسی است که  در آرامش و طمأنینه تصمیم بگیرد.